Stoornis

Ik heb geen last van erectiestoornissen. Ik hoop dat dat altijd zo zal blijven, maar mocht het ooit mis gaan, dan weet ik dat de dokter mij kan helpen.

Hoe ik dat weet? Omdat nu al dagen een dame met een licht hese Katja Schuurman stem mij via de radio uitlegt dat soms een romantisch sfeertje niet voldoende is om een probleem op te lossen. Ze zegt dat zo hijgerig dat er waarschijnlijk op dat moment spontaan problemen ontstaan bij de mannen zónder erectiestoornissen. Maar daar hebben we dan weer andere oplossingen voor.

Bij mij wekt dit gedoe alleen maar ergernis op. Wat een boel mede-lijden opeens met de gehandicapte man. Zou er geld te verdienen zijn?
Waarom hoor ik geen prettige Meta de Vries stem mensen die slecht lopen aanmoedigen om een rollator te kopen? Of een leuke aanmoedigingsreclame voor verslaafden om eens af te kicken in een plezierige omgeving. Soms is een romantisch sfeertje alleen niet genoeg.

Gelukkig gebeuren er ook nog leuke dingen. Neem nou...de leuke dingen.

Een rendierherder heeft een 10.000 jaar oude mammoetbaby van 6 maanden gevonden. Hoe hard moet je dan kunnen lopen, als je een rendierherder bent. Dan beherder ik liever antilopen.
Maar het belangrijkste is dat hiermee is bewezen dat je zo oud bent als je je zelf voelt, wat Blue Band ook altijd al beweerde. Tienduizend en toch een baby blijven.

Dan valt een puber van 46 best mee.

P.S. Een Roemeen heeft een aanklacht tegen God ingediend wegens oplichting en het niet nakomen van beloften. Dat noem ik nog eens een prettige stoornis.

Geen opmerkingen: