Fame

Het is 2 juli 2007. Merel Roze schrijft een stukje op haar weblog over treinen en er reageren 53 mensen.
En dan is stukje nog een Groot Woord voor één regel.

We gaan een stukje terug in de tijd...

Het was 22 januari 2007. B& schreef een stukje op zijn weblog over treinen en er reageert 1 (weliswaar stoer) mens.

Wat doe ik verkeerd?

(Dit stukje is niet geschreven om u te verleiden tot reacties of om zielig te zijn. Ik vraag het me echt gewoon af. Moet ik een vrouw zijn of een boek schrijven of had ik gewoon al 6 jaar eerder begonnen moeten zijn? Of heeft Merel meer talent en/of vrienden.)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

ik denk dat je inderdaad gewoon al 6 jaar geleden had moeten beginnen. of 7. dan had je met jouw talent merel overtroefd. of op zijn minst geƫvenaard. :-) en dus evenveel lezers gehad. want ik gok dat er een vast percentage is van mensen die reageren op weblogs.

ikzelf ben nu als een gek aan het twitteren geslagen: het zal mij niet gebeuren dat ik weer de boot mis. of om bij het thema te blijven: te laat op de trein stap...

Binc zei

Tjee, en ga je dan echt volhouden om 6 jaar te twitteren? Dat lijkt me al net zo vermoeiend als 7 jaar geleden een weblog bijhouden.

Oase zei

Omdat Merel haar log op deze manier door anderen laat schrijven!