Jaren




Hier zit ik nu al jaren tegenaan te kijken.


Net als tegen mijn dochter, die vandaag 16 is geworden. Jippie! Het is mijn allerliefste puberdochter, ook al hebben we regelmatig ruzietjes. En ze is nog vrij.

Dus, kandidaten meldt u! Je ziet op dit weblog wat een enorm leuke schoonvader je erbij krijgt. En ze leert echt wel een keer spontaan haar kamer opruimen, maak je geen zorgen.

Ze kan ook goed tegen plagen, wat handig is met zo'n vader.

En om mijn blijdschap te tonen geef ik jullie, mijn trouwe lezers, een primeur.

The two men appeared out of nowhere, a few yards apart in the narrow, moonlit lane. For a second they stood quite still, wands directed at each other's chests; then, recognising each other they stowed their wands beneath their cloaks and started walking briskly in the same direction.
"News?", asked the taller of the two.
"The best", replied Severus Snape.


Met deze woorden begint het laatste boek over Harry Potter, dat a.s. zaterdag pas in de winkel ligt.
Onder deze link zit een foto van de laatste twee bladzijden van dat boek. Lees deze bladzijden en je weet alles. Maar vraag je eerst af of je dat wel echt wilt.....Klik

2 opmerkingen:

Anoniem zei

gefeliciteerd met je grote dochter! hoop dat jullie veel plagerijtjes en weinig ruzietjes hebben de komende jaren.

Anoniem zei

Proficiat met je dochter! Sweet sixteen...

Wacht maar, de mannen staan vast veel eerder dan je lief is voor haar in de rij! :-)