Vakantie!!

Ik ben een student aan het einde van het studiejaar. Ik volg geen vakken meer, dus grote vrijheid is mijn deel, zo zou u denken.

Niets is minder waar.

Om geld te verdienen voor het volgend studiejaar heb ik namelijk een klein baantje aangenomen, voor 1 dag per week. De daaraan verbonden werkplek bevindt zich op een prachtig stukje historisch Utrecht. Onder de rook van de Dom, met uitzicht op een mini Place d'Etoile, waar Nieuwegracht, Kromme Nieuwegracht, Pausdam, Trans en Achter de Dom elkaar ontmoeten.

Ook heb ik via mijn eenpersoonsbedrijf een grote opdracht gekregen, waarmee ik tot 1 september behoorlijk druk in de weer ben. Zeker 3 dagen per week. Ook loopt er nog een kleiner opdrachtje dat me een halve dag in de week kost.

Tot zover geen probleem en past alles lekker, afgezien van de vakantie. Maar nu heb ik ook nog een aanbieding gekregen voor een erg leuke baan bij een jong bedrijf in Amsterdam!
Het is minimaal twee dagen per week, op termijn van huis uit maar in het begin nog even pendelen. Verdiensten niet geweldig maar alleszins acceptabel. Leuk werk, leuke werksfeer.
Volgende week beginnen s.v.p.

Als ik even geen stukjes schrijf is het omdat ik mijn hoofd aan het breken ben.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Gelukkig ben jij een expert in dit soort akrobatiek. Succes!

Anoniem zei

moet ik je hier nu wel mee feliciteren? Natuurlijk fijn dat het (een beetje te goed) gelukt is om werk te vinden, maar zo jammer van al die heerlijke zomerdagen in het verschiet...
Gelukkig de langste dag vandaag, kun je lekker veel doen!