Oorverdovende stilte


Al eerder
schreef ik dat het hier behoorlijk stil kan zijn als je de omgevingsgeluiden negeert. Als ik aan het studeren ben, vind ik die stilte wel lekker, maar het kan ook té stil worden.
Ik heb nu iets gevonden waarmee ik in een handomdraai m'n eigen herrie kan produceren, door het mengen van natuurgeluiden. Ideaal!

Met één druk op de knop zit ik diep in het bos, op een vriendelijk lenteweitje of op het strand. Of 's nachts bij een kampvuur op een stormachtig lenteweitje in de jungle tijdens onweer aan zee.
En als ik die duiven te dominant vind of wel genoeg heb van insecten zet ik ze zacht of gewoon uit. Erg relaxed. Moet je eens met echte duiven proberen.

Ik moet alleen na een uurtje of zo wel even compenseren met keihard Nirvana. Een ander soort natuurgeluiden. "Olifantje!... Olifantje!... Olifantje!... Olifantje!..."

Je kunt hier een gratis probeerversie van Atmosphere lite downloaden.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wauw! Heerlijk!
Soms vind ik oorverdovende stilte ook lekker. Op vrijdag is het op mijn werk altijd oorverdovend rustig. Zwaar relaxed...
:-)

AnJoyMe zei

Klinkt ideaal. Vind het zelf al gauw best, als er bijvoorbeeld maar een radio aanstaat.