Paris

Ik kende de combinatie van woorden als de aanduiding van een hotel, maar inmiddels is Paris Hilton bij de meeste mensen meer bekend als.. ja, als wat eigenlijk? Ik heb geen idee wat deze troela gedaan heeft om zo bekend te worden dat zelfs ik over haar ga bloggen. Ongetwijfeld heeft ze het bed gedeeld met een rijke oude man of is ze gescheiden geweest van een jonge rijke filmster of heeft ze haar lippen net zo groot als haar borsten laten maken of andersom.

Maar dat boeit me niet. Ik neem de moeite om de naam van dat hotel in mijn blog te vermelden, omdat deze dame zich werkelijk onsterfelijk idioot belachelijk heeft gemaakt. En met haar ook de hele schrijvende pers (nu dus inclusief mijzelf) die vervolgens over die dame heeft geschreven.

Nu is deze dame geen tante Miep van de overkant. Er werd al over haar geschreven en dat heb ik redelijk weten te vermijden. Maar nu was het zelfs de nieuwsbrief over internet ontwikkelingen die over haar berichtte!!
Voor wie het niet gevolgd heeft: mevrouw Hilton heeft iets gedaan dat niet mag met de auto en moest haar rijbewijs inleveren. Dat is duidelijk, lijkt mij. Je levert dat ding in waarmee je aantoont dat je mag autorijden en dat mag dus niet meer.
Nu was ze toch achter het stuur gekropen, zonder rijbewijs. Vervolgens gesnapt, omdat ze zich weer niet aan de regels hield (iets met parkeren ofzo). En toen oordeelde de rechter dat ze 45 dagen moest brommen. De bromvariant achter tralies, niet die op een scooter.

De criminele dame in kwestie vond dit allemaal hoogst oneerlijk. Bovendien waren de regels onduidelijk, want haar manager had gezegd dat je best auto mocht rijden zonder rijbewijs. Tuurlijk meid! Hiermee toont ze zo'n gebrek aan ook maar het kleinste beetje wereldwijsheid, dat ik vind dat die 45 dagen cel haar inderdaad kwijtgescholden moeten worden. En vervolgens hoop ik dat er ergens een instelling te vinden is waar ze de rest van haar leven op een ommuurde binnenplaats kan doorbrengen, tot ze klaar is om de harde realiteit van het leven onder ogen te zien.

Maar waarom nu bracht mijn internetnieuwsbrief mij deze wederwaardigheden? Omdat deze mevrouw (ik neem aan haar manager) een website in het leven heeft geroepen waarop medestanders hun handtekening kwijt kunnen. En een kleine bijdrage voor het onderhoud van de website.
Zo'n website maken en onderhouden kost ongeveer 500 euro. Ik gok dat ze die er zeker al honderd keer uit heeft.

Zou ze dan misschien toch niet zo dom....?

Geen opmerkingen: