Oud

Sommige sites zijn leuk. Zeker als je een goeie foto van jezelf hebt. Kijk in dat geval maar eens op http://morph.cs.st-andrews.ac.uk/Transformer

Zolang je het resultaat niet te serieus neemt, is het een bron van vermaak. Maar pas op, het resultaat kan zo dicht de werkelijkheid benaderen dat het spooky (geestig??) wordt.
In een vlaag van opperste eerlijkheid ga ik u hieronder onthullen hoe u mij over een jaar of twintig zult herkennen. Vooropgesteld dat ik niet heel hard ergens tegenaan loop of -beter nog- een enkele reis "make-me-beautiful" win of -nog beter nog- een heftige relatie krijg met een vrouwelijke plastisch chirurg (bestaan die eigenlijk wel??).


Naast opa B& (hij is een beetje moe, ziet u) mijn Zambiaanse en Chinese alter ego. Die krijg je vanzelf als je een paar maanden in een ander land woont. Fijn dat ik ze eens aan jullie kan tonen.

Voor wie erg schrikt: het schijnt dat de stichting correlatie nog steeds trouw haar werk doet. Het telefoonnummer is vast wel ergens op internet te vinden.

Geen opmerkingen: