Link

Ik weet van alles van u lieve lezer, dat heb ik ooit al eens uitgelegd. Maar het belangrijkste, wie u bent, dat blijft een mysterie. Soms is dat wel eens jammer.

Want ik krijg van het alwetende internet namelijk ook doorgespeeld wat mijn incidentele lezers hebben geGoogeld voor ze hier terecht kwamen. En er zijn mensen met erg intrigerende zoekopdrachten. Over die mensen zou ik graag eens wat meer willen weten.

De laatste weken komen heel veel mensen in Oog in Al terecht omdat ze naar de koe aan het zoeken waren. "Huh, koe?" Ja, de koe. Ziehier. En zie ook meteen even hoe leuk het woordje "staart" daar staat.
Dat plaatje heb ik doorgelinkt van een wijnhandel, die het plaatje van die koe op z'n site heeft staan. Ja, het is een vreemde wereld.
Maar nu zijn er dus veel mensen die Googelen naar die koe en dan bij mij terechtkomen. Ik begrijp er niets van.

Ook vele zoekenden komen langs die op zoek zijn naar dat bedrijf dat diploma's verkoopt. Dat relativeert mijn vertrouwen in de mensheid weer behoorlijk.

Maar de zoekopdracht die alles slaat is "Piercing zetten in me zak". Iemand met deze behoefte is door Google doorverwezen naar deze hoogstaand intellectuele, van filosofische overpeinzingen doortrokken prachtsite!

Ik ben gaan speuren hoe dat zo heeft kunnen komen en gelukkig, het berust op een misverstand. Je kunt meespeuren. Kopieer bovenstaande tekst naar het zoekvakje van google.nl en kijk dan bij de resultaten onderaan bladzijde 11(!). Ziedaar, een link naar de november 2006 afdeling van dit weblog.
Hoe wanhopig moet je op zoek zijn naar een piercing in me zak, om 11 bladzijden lang resultaten te lezen die meestal het doel behoorlijk missen.

Meneer van de zak, mocht u dit lezen en nog niet geholpen zijn...de reactiemogelijkheid onderaan deze pagina staat voor u open. Ik heb een prima nietpistool, dus het komt wel goed met die piercing.

Ik heb een baantje nodig, schreef ik al.

1 opmerking:

Anoniem zei

Haha Ben, je bent gelukkig weer op dreef!!!