Laatste loodjes

Wisten jullie dat ik nu eigenlijk in Barcelona zou zijn, met mijn studievriendjes. Dat heb ik laten schieten wegens tentamens en opdrachten, met pijn in mijn hart.

En nu heb ik (sinds vanmiddag) ook opeens een baantje voor 1 dag per week, onder studentenassistent arbeidsvoorwaarden. Dat betekent dat ik per uur ongeveer 10% verdien van wat ik in mijn laatste loondienstbaan verdiende. En dat terwijl ik nu 3 jaar meer kennis heb dan toen. Het is raar.
Ik mag voor dit baantje meteen het diepe in. Aanstaande maandag moet er een voortgangsrapportage klaar zijn van een project waarvan ik gisteren het bestaan niet eens kende. En ik mag de financiële passage van dat rapport schrijven.
Maar als ik dat voor elkaar krijg en ook die twee opdrachten nog afrond, dan ben ik a.s. maandag helemaal uitgebachelort. Dan ga ik alleen nog maar voor de lol Semantiek doen, het komend blok. En werken natuurlijk, één dag per week. En toneelspelen en zingen. En bloggen, veel bloggen. Lekker op m'n gemakkie en niet in twee minuten voor het slapengaan.

Maar nu is het nog even rennen.

Als iemand nog een baantje voor me heeft: ik hoor het graag via de reactie optie onderaan. Alles wat 1 a 2 dagen per week en in Utrecht en niet volledig geestdodend is, neem ik graag aan. De spaarpot is leeg en de studie nog niet afgerond. Er volgen nog twee magere jaren.

1 opmerking:

Anoniem zei

jammer van barcelona maar de rest klinkt goed!