Klaar!

Zo, m'n laatste opdracht is ingeleverd. Later zullen julie ook kunnen meegenieten van mijn noeste arbeid. Nu eerst een kleinigheidje om weer in het schrijfritme te komen.

Ségolène Royal

Spreek het eens zachtjes uit voor jezelf: Ségolène Royal. Stel je voor hoe dit de komende vier jaar uit je radio of TV zal komen. Je moet het horen, de letters stellen niet zo veel voor, maar de klank...Het is niet alleen letterlijk koninklijk, maar zo klinkt het ook.

Als ik Frans zou zijn, zou ik het wel weten. Al veranderde m'n hele land de komende jaren in merde en degoulasse, als mijn president Ségolène Royal zou heten, zou ik bij ieder politiek feit weer een beetje gelukkig zijn.

Maar ja, ik ben B& en ik heb maar één paspoort. Ik kan dus alleen maar blijven hopen. Op 6 mei zullen we het weten. En ach, Nicolas Sarkozy klinkt ook niet slecht. Zo lang je geen illegale Algerijn bent.

1 opmerking:

Anoniem zei

het klinkt in ieder geval altijd beter dan Jan Peter Balkenende.