Hard

Holleeder heeft een slecht hart. Dat was niet zo'n verrassing. Waar ik wel van opkeek is dat hij één dezer dagen al geopereerd wordt. Vroeger waren er wachtlijsten voor hartoperaties, maar misschien heeft hij genoeg geld om voorrang te krijgen. Privé-kliniekje ergens.

Overigens wel een goed idee, dat moeten ze in de toekomst meer met criminelen doen. Het is alleen de vraag of er voldoende donoren zijn met een goed hart.

[Ik ben bezig met de allerlaatste loodjes van mijn bachelor. Dat vraagt veel aandacht en energie, dus schrijf ik wat onregelmatiger.]

3 opmerkingen:

Anoniem zei

lees nog steeds met veel plezier je log. Ga zo door, Ben, je bent onmisbaar!

Binc zei

@Pepijn: Bedankt! Als het jouw opgeschudde hersenen kan prikkelen tot sneller herstel, blijf ik m'n best nog even doen.

Straks heb je toch geen tijd meer om te lezen ;)

Anoniem zei

wha ha ha