Hoera

Mijn bijzondere felicitaties gaan vandaag uit naar een stoere Peuter, waarvan ik de belevenissen met veel plezier volg. Hij is precies 43 jaar jonger dan ik.

En daarnaast feliciteer ik natuurlijk mijn precies twee jaar jongere hartsvriend B, waar ik al 23 jaar (mijn halve leven) onze verjaardag mee deel.

En dan feliciteer ik ook alle ander mensen die op deze mooie dag jarig zijn. Met de kou van de winter in onze botten, maar onze blik op de lente gericht kwamen we ooit deze wereld binnenstappen.

En als ik dan toch bezig ben: iedereen gefeliciteerd met deze bijzonder mooie dag! Het is er weer één waar allerlei leuke dingen mee te doen zijn. En als-ie tegenvalt, dan wordt morgen vast een veel betere.

5 opmerkingen:

AnJoyMe zei

Ik kan hier maar één conclusie uit trekken: Jij bent ook jarig vandaag!

Van harte gefeliciteerd!

Anoniem zei

Zo begrijp ik m stiekem ook: gefeliciteerd! Ik heb een boek voor je kado! OK, het is je eigen boek, maar het gaat om het gebaar...

Anoniem zei

B& je jarig dan ofzo, duzzz??

Anoniem zei

Na een overvolle maar leuke dag voor Peuter maar ook voor mijzelf, waarvan ik nog verslag moet uitbrengen in de vorm van een Stukje, dacht ik: 'Eerst even B& feliciteren!' Wat leuk dat ik mijn 'stoere' Peuter hier aantref.
Maar: van harte dus! Proost!

Anoniem zei

Gefeliciteerd! Hoera!! In het kader van: beter laat dan nooit. Toch? ;-)
Ben je vandaag lekker nog een x een beetje jarig.