Bachelor

Ik heb vandaag (gisteren dus eigenlijk) het bewijs uitgereikt gekregen: ik ben Bachelor! Bachelor of Science nog wel.
Dus gelieve mij voortaan met B&BSc aan te spreken. Het is even oefenen, maar het lukt vast wel een keer zonder veel spetteren.

Het echte plezier heb ik natuurlijk in de afgelopen drie jaar gehad, maar het was toch ook echt leuk om in de hele oude Aula van de universiteit, in het middelste hartje van het centrum officieel mijn diploma uitgereikt te krijgen. Op de voorste rij zaten de mensen die mij lief zijn, in drie generaties.

Wat kan een mens toch rijk zijn.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd! Ik hoop dat je er veel plezier mee hebt.
En wat ga je nu doen?

Anoniem zei

Gefeliciteerd! enne, leuk blog heb je!

Anoniem zei

is het eigenlijk dan niet tijd voor een Bachelorparty?

Anoniem zei

proficiat, B&BSc! en verder sluit ik me aan bij pepij!